fredag 3. september 2010

EN GAVE

"Hver dag er en sjelden gave, en skinnende mulighet".

Interiøret hos oss er langt fra hvitt, men vi har hvite vegger og tak i hele huset.
Du får gjerne titte inn via disse bildene, som er små kriker og kroker her i vårt hjem.
Pappas gamle koffert ligger øverst på bokhyllen, synes den er så koselig og dekorativ!

En madonna står høyt på en liten knekt over stua og sier "velsign dette hjem"...

En indisk elefant kjøpt på marked i Amsterdam

En kjær gjenstand er denne art decolampen, kjøpt på auksjon i Danmark

NB! SE de røde skoene...

Et aldri så lite fransk, poetisk minne

Jeg er svak for miniatyrer, denne pastellen har en særegen ramme...

Og min litt kitschy kattegalskap står på hylla i arbeidskroken min
...jeg er kattegal i den forstand at jeg elsker pusekatter og er den heldige eier av to stykker, Snella og Tassen.
Dette var en liten reise i huset mitt. Siden blir det mer, men nå er det helg, og jeg tar med to barnebarn på helgetur til Oslo, til Melodi Grand Prix jr., det er en årlig foreteelse. Men vi ses igjen, i hvert fall til søndagen, tenker jeg.

1 kommentar: