onsdag 8. september 2010

METTE-MARIT wears PRADA

Vår flotte, representative kronprinsesse bærer Prada og Valentino med stil. Hennes sans for varme, harmoniske farger, gjenspeiler seg også i interiøret på Skaugum. Se familiebildet.
Men til noe helt annet: Bildet under fant jeg et eller annet sted på nettet. Syns det er så lekkert at jeg setter det inn her, selv om jeg ikke har notert kilden til bildet. (Håper det går bra.):
For en koselig stue, og for en lekker bildevegg. Den er helt meg, så jeg kunne ikke annet enn falle for den. Men her noe helt annet:
Synes disse salt- og pepperkarene er så søte.
Dette er en del av to antikke franske panelgardiner jeg var så heldig å få kjøpt. Håndarbeidet på disse er imponerende. Det er meningen at de skal pynte opp til jul...
Og til slutt...
...denne gamle boksen jeg har arvet etter mine foreldre, og som de antageligvis har arvet fra sine...
...den er bare så sjarmerende! Og har patina og ja, absolutt alt! Og ikke nok med det, den er i bruk hele tiden her i huset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar